اخبار

چه محصولاتی در رویداد آنپکد 2022 سامسونگ معرفی خواهد شد؟

رویداد آنپکد 2022 سامسونگ

 

احتمالا در رویداد آنپکد 2022 سامسونگ از نسل جدید گوشی های هوشمند سری Z و مدل به روز شده هدفون های گلکسی بادز پرو در کنار محصولات دیگر رونمیی می کند.

افشاگر خبرهای فناوری ایوان بلس (با نام مستعار evleaks) تصاویر مطبوعاتی با کیفیتی از گلکسی زد فلیپ 4، گلکسی زد فولد 4،گلکسی واچ و گلکسی بادز 2پرو در همه رنگبندی ها را منتشر کرده است.

گلکسی زد فلیپ 4

به گفته SamMobile ، گلکسی زد فلیپ 4 در رنگبندی مشکی،بنفش، آبی روشن و رزگلد عرضه خواهند شد. این گوشی از نظر طراحی فرقی با نسل قبلی خود ندارد و فقط از نظر نرم افزاری و قیمت رسمی این محصول تفاوت کرده است.

رویداد آنپکد 2022 سامسونگ

گلکسی زد فولد 4

طبق شایعات این گوشی تاشو از لحاظ بدنه نسبت به زد فولد 3 نازکتر و سبکتر خواهد بود. به نظر می رسد طراحی دوربین و ظاهر کلی آن تغییر چندانی نسبت به نسل قبل خود نکرده اما انتظار میرود دوربین اصلی ان ارتقا یافته باشد. در رنگبندی بژ،مشکی،خاکستری  عرضه خواهد شد.

رویداد آنپکد 2022 سامسونگ

گلکسی واچ 5پرو

طبق گزارش های اخیر از فناوری شارژ بی سیم  10 وات پشتیبانی خواهد کـرد که میتواند در 30 ثانیه ،حدود 45 درصد شارژ شـود. جانشین خوبی برای گلکسی واچ 4 کلاسیک خواهد بود و قابلیت چرخشی حاشیه نمایشگر در این محصول حذف خواهد شد. شامل 6 رنگ بنفش،گرافیتی،خاکستری،آبی روشن، رزگلد و سفید عرضـه خواهد شد.

رویداد آنپکد 2022 سامسونگ

رویداد آنپکد 2022 سامسونگ

رویداد آنپکد 2022 سامسونگ

احتمالا در رویداد آنپکد 2022 سامسونگ ،بندهای جایگزین رسمی دیگری را برای نسل بعدی خود ارائه خواهد داد.

گلکسی بادز 2 پرو

انتظار میرود بادز 2پرو از قابلیت حذف نویز فعال (ANC)، کیفیت صوتی بهبود یافته و عمر باتری بیشتری نسبت به نسل قبل را بهره ببرد. و در رنگبندی مشکی، سفید، بنفش عرضه خواهد شد.

رویداد آنپکد 2022 سامسونگ

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *